021-28425980 تلگرام  balotsoft@

سوالات متداول

چطور می توانم از اصل بودن محصولات ایران وال اطمینان داشته باشم؟

ما اصالت کالاها را تضمین می کنیم چرا که کلیه محصولات موجود بر روی سایت ایران وال  اصل بوده و از نمایندگی های رسمی و معتبر تهیه می شوند.ما قرار نیست یک روز و دو روز در فضای مجازی باشیم ما تا آخر با شما هستیم و دوست داریم جنس با کیفیت و مناسب به دست شما برسانیم.

 

– هزینه ارسال و بسته بندی به چه صورت محاسبه می شود؟

بستگی به سفارش شما دارد. هزینه بسته بندی و ارسال با توجه به وزن بسته و نوع محصول محاسبه و در فرم پرداخت سبد خرید شما منظور می شود.

 

– ارسال سفارشات از چه طریقی انجام می شود؟

ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز و حداکثر ظرف زمان یک هفته محصول به دست شما می رسد

  – می توانم سفارشات قبلی خود را از حساب کاربری ام حذف کنم؟

خیر، امکان حذف سفارشات قبلی در حساب کاربری وجود ندارد.

 

– امکان کادو پیچ کردن سفارشات وجود دارد؟

بله، شما می توانید سفارشات خود را به صورت کادو پیچ دریافت و یا برای دوستان خود ارسال نمایید. با درج در قسمت توضیحات سفارش ، کالای خود را به صورت کادو پیچ تحویل بگیرید!

 

– آیا امکان پرداخت در محل برای شهرستان ها وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل  وجود ندارد و پرداخت به دو صورت اینترنتی و یا کارت به کارت برای مشتریان  امکان پذیر است.

 

– آیا می توانم سفارشات خود را به صورت حضوری دریافت کنم؟

بله، امکان مراجعه حضوری برای دریافت سفارشات وجود دارد.

در صورتی که تمایل دارید بصورت حضوری از منطقه تجاری دهشیخ خرید نمایید و از تخفیفات این فروشگاه بهره مند گردید یک هفته قبل از حرکت با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید

09170034866

– آیا امکان تعویض و یا بازگشت کالا پس از دریافت وجود دارد؟

بله، شما می توانید شرایط بازگشت کالا را در قسمت شرایط ارجاع و تعویض مطالعه فرمایید. در صورتی که کالای شما دارای شرایط ذکر شده باشد، می توانید کالای خود را بازگشت داده و یا تعویض نمایید.

 

– چطور می توانم از زمان شروع و اتمام تخفیف ها اطلاع داشته باشم؟

 شما با عضویت در خبرنامه دهشیخ کالا، از کلیه تخفیف ها و بسته های پیشنهادی ما مطلع می شوید.

 

– آیا می توانم درخواست اضافه کردن محصول مورد نیاز خود بر روی سایت را داشته باشم؟

بله، شما می توانید در فرم تماس با واحد پشتیبانی مشتریان، با ذکر نام و مشخصات کالای مورد نظر خود درخواست افزودن محصول را اعلام نمایید. ما پس از بررسی در صورت امکان، محصول را بر روی سایت دهشیخ کالا قرار خواهیم داد.

 

 

– چطور می توانم کد تخفیف را در سفارش خود اعمال کنم؟

شما از طریق ایجاد و یا ورود به حساب کاربری، در مرحله پرداخت سبد خرید می توانید کد تخفیف خود را ثبت نمایید.

 

– می توانم در سفارش خود از چند کد تخفیف استفاده کنم؟

خیر، در هر سفارش تنها از یک کد تخفیف می توان استفاده نمود.

 

– چطور می توانم از موجود بودن محصولات روی سایت اطلاع داشته باشم؟

تمام محصولات روی سایت موجود است، شما می توانید ثبت سفارش نمایید.

 

– اگر محصول ارسالی با اطلاعات روی سایت مغایرت داشته باشد، چطور می توانم برای تعویض محصول اقدام کنم؟

شما می توانید با بخش تماس با واحد پشتیبانی مشتریان جهت تعویض محصول تماس حاصل فرمایید تا سفارش شما در اسرع وقت تعویض شود.

 

– آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله.شما می توانید با شماره تلفن های 09170034866 تماس حاصل نمایید.

 

– لازم است پس از واریز وجه به صورت کارت به کارت اطلاعات واریزی ارسال شود؟

بله، در فرم تماس با واحد پشتیبانی مشتریان شماره پیگیری، تاریخ واریز و مبلغ واریزی خود را ارسال نمایید تا سفارشات شما در اسرع وقت ارسال شوند.

 

– در صورت بازگرداندن کالا، هزینه ارسال چطور به حساب من استرداد می شود؟

پس از بازگرداندن کالا و تایید آن، ظرف ۲۴ ساعت وجه واریزی به حساب شما مسترد می گردد.

 

– در چه ساعاتی می توانم سفارش خود را از واحد پشتیبانی پیگیری کنم؟

شما می توانید روزهای شنبه تا۵شنبه از ساعت 8 تا 13 صبح و عصر از 18 تا 20  با تماس با واحد پشتیبانی مشتریان تماس حاصل نمایید.

X